Home » Strategic Branding » RPKPS strategic Branding

RPKPS strategic Branding

13 September 2014

Deskripsi / Description

This Subject focusses on any issue related to brand and how to build the brand and strategic branding. The subject also discusses several brand atributes and issues relating to branding communication. On top of branding, students are required to make an investigation/ formulation of several brand management methods/ branding.

Mata kuliah ini berfokus pada segala sesuatu tentang brand dan strategi-strategi dalam melakukan branding. Berbagai macam atribut sebuah brand berikut carauntuk mengkomunikasikannya juga akan dibahas didalam mata kuliah ini. Selain mengetahui cara membangun brand, mahasiswa juga akan melakukan investigasi/ formulasi terhadap berbagai macam metode manajemen brand  atau branding

 

Tujuan Perkuliahan / Objective of the subject

This subject is aimed at catering the students with branding strategies. Having completed the course, students will be able to formulate brand strategy for any entity.

 

Mata kuliah ini bertujuan untuk memberikan pemahaman pada mahasiswa mengenai strategi branding. Diharapkan setelah menyelesaikan mata kuliah ini mahasiswa mampu memformulasikan brand strategy untuk berbagai entitas

SAP strat branding 2014_English version

RPS strat branding 2017

Strategic Branding

No Comments to “RPKPS strategic Branding”

Leave a Reply

(required)

(required)


CAPTCHA Image
*